Mikrovärmda tofflor :)


Jag har hittat något jag tyckte var en mycket smart uppfinning och perfekt till mig med kalla fötter och frusna tår. Detta är ett par tofflor som man stoppar in i mikron och värmer och sen håller värmen upp till 2 timmar, hur mysigt och skönt låter inte det då?:) Något du själv skulle vilja ha eller kanske som julklapp till någon? Dom finns i flera färger:) Klicka på någon av bilderna för att komma till sidan fri frakt har dom nu till 25 november så passa på och dom har även mycket annat kul :)



Postat av: Sandra

Åh vilken perfekt julklapp till min mamma dom ska jag köpa. Tack för tipset.

2010-11-23 @ 23:50:34
Postat av: Jenny

TACK finis! :D

Kram!

2010-11-24 @ 15:13:44
URL: http://jennyjanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0