Tisdas mys :)



Idag började dagen tidigt med att åka in till sjukhuset och lämns blodprov är något som inte står riktigt rätt till i kroppen vad vet jag inte än men efter att ha lämnat typ blod i 10 olika rör så hoppas jag på att jag snart ska få svar på det och självklart att det inte ska vara något allvarligt! Efter det blev det en långpromenad och sen ner till stan för att fördriva tiden i lite butiker till Jankan kom till stan som då alltid är sen så i fortsättningen ska jag boka fika tid minst 30 minuter innan vi ska fika så blir det nog lagom haha. Iallafall lika mysigt som alltid med en fika stund och så skönt att prata av sig lite och få ventilera lite tankar och funderingar, tack för att du alltid lyssnar vännen och är en sån underbar vän :) Resten av dagen har det fixats och donats inför allt som ska vara klart till helgen och nu är jag verkligen helt slut ska bli så super duper dunder skönt att sova så med det sagt yänker jag krypa i säng så säger godnatt & hejdå för idag :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0