Ibland säger en bild allt & lite till :)

Blev utmanad att köra denna på min blogg so here we go :)

Två bilder på dig som lycklig.



Jag & älskade jankan :)



Jag & älskling :)

Två bilder på dig & en vän.



Jag & söta rara underbara Sara :)



Jag & en saknad vän jossan.


En människa du önskar att du vore med just nu.



Mamma jag saknar dig varje dag & jag älskar dig för alltid <3

Ett ställe du saknar.



Magaluf & alla underbara människor jag lärde känna där nere.

Gammal bild på dig.



Sover i bilen hem från Djurgårdsmatch typ sommaren 2002 så det var ett par år sen men lika förälskad är jag i Djurgården nu som då :)

Den snyggaste bilden i mottagna filer.



Vem som skickat denhär till mig har jag inget minne av men visst fan är han snygg :)

Fulaste partybilden du kan hitta på datorn.



Oj oj oj i denhär kategorin fanns det mycket att välja på haha men dehär var en av dom fulaste jag hittade först så den fick det bli :)

Ett kort från en stad du gillar.



Ett kort från en rolig utekväll i underbara Örebro :)

Det var allt för idag & jag utmanar er som känner er utmanade :)



Postat av: Cicci

Den rumpan känner jag till, haha.

2010-11-15 @ 10:38:47
URL: http://pastimecorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0