Det blir sällan som man tänkt sig men ofta bra ändå.


Igårkväll åkte jag in till min fina vän Angelica. Vi satt & drack vin och snackade skit som vi alltid gör haha & en riktig nostalgi kväll när man pratar massa gamla minnen som är underbart att minnas och glädjas åt :) Var tänkt att vi skulle gå ut i Eksjö men eftersom vi inte hittade någon skjuts så blev vi kvar i Nässjö. Gillar ju inte direkt hotellet i nässjö men i brist på annat så funkar det. & det var en bra kväll igår :) Lite mycket vin och huvudvärken idag har varit illa men det är ju mitt eget fel så man ska väll inte klaga haha! Blev mat på coco thai idag vilket var mumsigt.. jag älskar thai mat :) Resten av kvällen ska jag göra det jag är allra bäst på alltså att göra ingenting dvs kolla på någon film, dricka massa cola, äta lite godis & dricka ännu mer cola precis en söndag i min smak :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0