Vardagslyx :)


Har kollat på fotbollsgalan och käkat cheez ballz det kallar jag vardagslyx :) Jag hatar ju måndagar så lite får man väll lyxa till det haha. Tentan gick bra idag eller jag tror det iallafall det kändes som att jag kunde mer än vad jag trodde så hoppas på ett bra resultat när den kommer tillbaka. Men i övrigt har det inte blivit mycket gjort idag då jag satt uppe och pluggade till jättesent igår och gick upp tidigt idag så ingen sömn knappt resulterar ju i at jag känner mig lite som en zombie idag så det blir bara ett kort kvällsinlägg nu & sen ska jag krypa ner i sängen och hoppas på att jag får ett par timmars ostörd sömn det kan jag behöva :)

Lilla söta Liam, herregud tänker jag när jag kollar på dehär vad tiden går fort. Har han verkligen varit såhär liten haha. Men när jag ser denna bilden blir jag allt lite bebis sugen och lite sugen på en till men bara med betoning på LITE än så länge så ni kan vara lugna här i bloggen inget sånt på gång det dröjer ett par år till eller iallafall minst ett haha. Just nu är jag nöjd med en trotsig dundersöt fantastisk 3 åring som ofta testar mitt tålamod och sprider massor med kärlek som han själv säger "Mamma jag älskar dig till stjärnorna och tillbaka" och det värmer ju i hjärtat vill jag lova :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0