101027


Onsdag & det närmar sig helg igen, det gillas mer helg åt folket haha :)
En massa måste som står på schemat idag så trots att jag fortfarande känner mig ganska hängig av förkylningen så ska jag försöka få lite gjort. & igår var jag hos frisören och fick min utväxt fixad också alltid lika skönt, förr fixade jag det alltid hemma men nuförtiden med barn hemma blir det aldrig gjort så då är det bättre att komma iväg till frisören och även få en liten stund för sig själv vilket alltid är skönt :) Har ju dock länge funderat på att färga håret i en annan färg eller ändra på något iallafall känns som man varit lite enformig på senaste eller dom senaste åren kanske jag ska säga :) Men jag är en fegis helt enkelt det bara är så, men nästa gång ska jag väll försöka lägga i lite slingor eller något av en annan färg iallafall så det blir en liten förändring om jag sen vågar det när det är dags det återstår ju att se haha :) Men nehe dags att göra sig iordning och dra in till stan, passa på att sola också om jag hinner då jag inte ens kan minnas när jag gjorde de sist för det är evigheter sen så lite färg hade varit nice :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0