En heldag i Jönköping :)


Idag tog jag & älsklingen en tripp till Jönköping. Började med att äta på Max måste passa på när man är i närheten för jag älskar deras mozarella sticks :) Men idag blev jag besviken på Max dålig service tog typ tjugo minuter innan vi fick mat trots att det bara var en före i kön, otrevliga människor som jobbade och dom såg ut som hej kom och hjälp mig haha & sen att det krävdes 2 av dom för att fylla på kaffe maskinen säger ju en del haha så dagens ris till nya Max i jönköping. Efter det blev det en tripp till A6 där jag började med att gå in på make up store för att fixa lite och står där inne vänd mot sminket då någon frågar mig bakom ryggen om jag behöver hjälp och jag säger ja samtidigt som jag vänder mig om och upptäcker att där står Julia från paradise hotell och inte för att jag gillar henne alls men blev iallafall så snopen över att det var hon så jag blev typ stum och började stamma haha pinsamt värre :) Sen har vi spenderat 5 timmar på Ikea igen har varit där så ofta nu att jag tycker jag borde bli bjuden på personalfesten haha :) Efter det blev det ett besök på City gross för att spana in det nya och älsklingen var på jakt efter vitchoklad som han letat efter i en vecka och äntligen hittade så han köpte 4 stycken och blev lycklig och jag fick med mig Skönheten och Odjuret hem på dvd en barn film men dock min favorit så den är ett måste i dvd samlingen. Så för en stund sen var man äntligen hemma trött som tusan men fått mycket gjort :) Nu väntar jag på att tv4 ska sluta sända Idol live så att jag kan kolla på det & till det blir det lite godis & coca cola of course :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0