Jag behöver mer tid.


Det finns inte tid att träffa dem jag vill träffa, det är så mycket som ska klicka i både deras och mitt liv för att en träff ska hinnas med. Ofta kan man komma på sig själv säga "inte nu i helgen eller nästa, men den efter det?".. och inte ens inse att man då står och planerar tre veckor in i framtiden. Jag kan inte minnas att det var så förut? Var tar all tid vägen? Jag minns att vuxna alltid sa "tiden flyger iväg" när man var liten och nu förstår jag varför. Jag har för många måsten och för mycket att göra och jag hänger inte riktigt med, jag behöver fler timmar på dygnet eller kanske några fler dagar varje vecka :) Känns som veckorna bara springer förbi mig då jag hela tiden är så uppstressad över allt som händer och ska hända så vissa dagar gör man saker utan att minnas att man gjort det som en zombie saker bara går på rutin och det är lite skrämmande. Och jag hatar att ha en vardag full av stress. Ska nog lära mig eller försöka lära mig att allt inte måste hända på en gång, vadå om disken blir stående en dag extra och om tvättkorgen är full vad gör det om hundra år haha! Nej jag borde lära mig att stressa lite mindre och leva lite mer, organisera min tid helt enkelt.. det blir något att jobba på :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0