Kaffemänniska.


Hujedamej idag är jag trött och idag önskar jag faktiskt att jag drack kaffe så jag höll mig pigg kanske skulle ta & lära mig det :) Har aldrig gillat kaffe men alltid sagt en den dagen jag väl kommer börja dricka det så lär jag väll bli ett kaffe freak skulle inte förvåna mig. Just nu har jag provat kaffe med ingen mjölk, massa mjölk, inget socker, massa socker osv men hur jag än gör så smakar det inte bra eller iallafall inte eftersmaken är nog den som är problemet haha. Men känns som att typ alla andra dricker kaffe så på luncher när man går och fikar osv då känner jag mig lite utanför som sitter där och dricker min saft eller cola men tids nog blir nog jag också en vuxen kaffedrickare :) tills dess får jag hålla mig till att lukta för det kan jag ju inte säga något annat om än att det luktar förbaskat gott när man brygger kaffe och kaffe pulvret :) Men nehe dags att göra lite nytta och se till att jag får på vinterdäcken på bilen känns som det börjar bli dags men först ska jag ta & läsa nya Mama tidningen som trillade ner i brevlådan idag for free det gillas :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0