Rosa bandet galan.


Hoppas ni alla skänkt en slant?!:)
Insamlingen slutade på nästan 50 miljoner sjukt mycket pengar i mina öron och jag är stolt över att folk bidrar och inser att dom kan göra en skillnad samtidigt som det hade kunnat vara mer men en sån summa är ju stor hjälp. Har iallafall kollat på galen eller böl galan ska jag kanske säga för har nog gråtit titt som tätt genom programmets gång att se familjer förlora någon eller det som träffar mig hårdast är att se barn som förlorar sina föräldrar och ska gå igenom livet utan en Mamma det är fruktansvärt. Jag lider varje dag över att ha förlorat min Mamma men jag är ändå 25 år och vad man kallar vuxen så hon har ändå lärt mig allt jag kan och uppfostrat mig väl till skillnad mot något litet barn som ska gå igenom ett helt liv utan en Mamma vid sin sida jag kan inte ens föreställa mig hur svårt det skulle vara. Jag är tacksam över att folk skänker pengar och jag är stolt över vad jag skänkt för tack vare den forskningen som görs så kanske min son slipper vara utan Mamma om det en dag skulle drabba mig. Och det är jätte sorgligt att höra om dom som inte överlever men det är samtidigt så kul att se hur många det faktiskt finns som har haft bröstcancer och överlevt det bara lyser kämparglöd och livsglädje ur ögonen på dom och det är underbart :) & jag önskar varje gång jag ser en cancer överlevare att min Mamma hade kunnat vara en av dom tyvärr vann hon inte den kampen! Nu ska jag kolla på filmen Prince of persia och sen blir det sängen :)


Postat av: Jannike

Jag gillar att din blogg uppdateras titt som tätt.. att du kommit igång lite med den igen :) Fortsätt så :) PUSS & LOVE

2010-10-29 @ 11:34:58
URL: http://yankaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0