Stöd Cancerfonden !!


Till minne av varje cancerpatient, familjemedlem och vän som har förlorat sin kamp mot cancern och för att hedra dem som fortsätter erövra den! Jag vill påminna folk om att i denna cancer månad att bidra på något sätt för att hjälpa till, varje krona kan göra skillnad. Cancerfondens kampanj Rosa bandet pågår varje år från 1-31 oktober och vem som helst kan ge en gåva via sms, betalkort eller Internetbank direkt till insamlingen. Om ondska existerar på vår planet så existerar den i cancer form. Jag hoppas och ber att jag slipper förlora någon mer som står mig nära till cancern, det är fruktansvärt och skapar djupa ärr i själen.

& naturligtvis för att hjälpa andra och för att hedra min fina underbara Mamma som förlorade mot cancern så är det självklart för mig att bidra med vad jag kan.

Ingen kan göra allt men alla kan göra något kom ihåg det.
Vill du bidra kan du göra det HÄR!
Och såhär skänker du via sms...
SMS:a ROSA till 72988 för att skänka 50 kr till insamlingen. Om du skriver in ditt namn efter insamlingens idnummer kommer det att synas på gåvan. Annars blir din gåva presenterad som anonym. Exempel: ROSA Emma Lagerström.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0