Två brunetter och en blondin :)


Så skönt med helg som alltid :)
Igår blev det en tripp med mina killar till Ikea shopping och så åt vi köttbullar som är standard på ikea haha. Skulle bara dit och kolla igår och beställa senare men som vanligt kan inte Emma gå på ikea utan att något följer med hem & igår fick jag syn på en julgran med massa blått pynt i & jag blev helt fast så naturligtvis var jag tvungen att köpa med det pyntet hem så nu längtar jag tills det är dags att julpynta & få sätta upp granen, så fint det kommer bli :) Men nehe nu ska jag dra mig iväg till stan och möta upp jankan och angelica, det ska inhandlas thai mat & godis inför en hemma kväll.. det blir även film & lite nintendo spel, så mys ska det bli :) Dock får vi nog vänta med spelandet tills Liam har somnat annars får vi inte låna en dosa för då ska han spela själv haha. Men hoppas alla läsare får en härlig lördag, over and out :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0