Skaka rumpa :)


Liten snabb uppdatering..
Ännu en helg har passerat helt sjukt så fort tiden springer förbi. I fredas blev det A6 för lite shopping. Liam var väldigt nöjd efter ett besök i leksaksaffären och jag mycket nöjd efter shopping på Ikea och skor förståss inte kan jag låta bli skoaffären :) Igår blev det utgång med Angelica & Jankan i Eksjö för lite skaka rumpa med Sean Banan lyckad och trevlig kväll. Och idag har jag haft söndaskoma typ, hujedamej så seg jag har varit haha blev iallafall tacos med Älskling och Jankan och det var sjukt gott. Resten av dagen har jag bara gjort minsta möjliga .. skönt :) Nu blir det sängen så man kommer upp imorn till en start på ännu en vecka, en ganska fullspäckad sådan. Men som jag brukar säga det bästa med en ny vecka är att det kommer en ny helg :) & med det sagt säger jag godnatt.


Är så lycklig över att ha vänner som er i mitt liv <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0