1 Januari.


2011 Nytt år nya möjligheter & förhoppningsvis ett bra år att se fram emot. Dock känns det verkligen som att åren springer förbi just nu & att inse att vi nu är inne på året då jag fyller 26 känns inte bra hej ångest gud vad jag börjar bli gammal känns inte helt okej fast man är väll inte äldre än vad man känner sig, right?:) Nyårsafton igår var en kul kväll dock väldigt oplanerad då jag & Angelica bestämde oss för att göra vad vi kände för men tror den blev bra för att man inte hade så stora förväntningar. Så jag är nöjd med början på det nya året även om det kanske blev lite väl mycket av det goda igår så idag har jag mått fruktansvärt och varit helt jävla ur funktion. Så det blir tidigt i säng idag & hoppas på att man vaknar och känner sig som en människa igen imorn!
Sluta röka och börja träna mer var två nyårslöften jag hade tänkt att ge men inte lönt att lägga ett löfte om något man kanske inte håller haha så jag låter bli men hoppas på att det blir gjort ändå :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0