Bästa dagen i veckan :)


Fredag igen & lätt den bästa dagen på hela veckan då man har hela helgen framför fötterna :)
Idag har jag varit inne hos Sara fikat & snackat skit alltid kul & sen har jag haft fredasmys hemma med familjen, handboll & tacos :) Imorn blir det hem till Jane med brudarna för att fira hennes födelsedag & efter det blir det väll säkerligen utgång på Högland som inte jag gillar egentligen men vad gör man när det bara finns ett uteställe, suck!  Mycket som händer nuförtiden i övrigt & jag hinner inte riktigt med känner jag veckorna bara springer iväg så med bloggandet blir det lite si & så ibland men så fort jag har tiden och lusten så kommer det inlägg :) Nu ska jag återgå till mys i soffan & hoppas ni alla har en underbar fredag kväll .. Tack & hej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0