Dag 03 – Mina föräldrar.


Blir inget långt inlägg om mina föräldrar men här kommer det lite kort iallafall ..

Min mamma var en helt fantastisk människa och en underbar mamma. Hon alltid funnits vid min sida och alltid varit ett stort stöd som funnits där med råd och hjälpt mig upp på fötter igen när jag trillat. Jag förlorade min mamma i Cancer för snart ett år sedan och det är en sorg som är olidlig att leva med och jag saknar henne varje minut, varje timme varje dag. Jag älskar dig Mamma.

Min pappa är en riktig Malmöbo haha. Hade inte en jättebra relation då jag växte upp då jag alltid bott med mamma sen dom delade på sig och bara träffat honom i perioder men det blev bättre när jag blev äldre och nu har vi en jättebra relation. Träffar honom inte jätteofta då han bor kvar i Malmö och jag här men han finns alltid där om det skulle vara något. Jag älskar dig Pappa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0