Dag 06 – Min dag.


Ligger lite efter då dehär egentligen skulle ha publicerats i torsdas men allt går inte riktigt enligt tidsplanerna i mitt liv så det blir lite som det blir men inlagda blir dom ju iallafall :)

Dock vet jag inte hur kul min dag egentligen var & om det finns så mycket att skriva jag har fixat och donat med renoveringen som vanligt skulle jag väll vilja säga och jag är så trött på det nu att jag blir knäpp jag hatar numera att renovera eller nej egentligen hatar jag väll att leva i renoveringskaoset. Visst kaos kan jag behärska men i övrigt så blir jag på dåligt humör och mår dåligt jag får liksom panik när det känns som det är saker överallt och att jag inte kan röra mig & blir inte renoveringen klar snart så tar jag in på hotell haha :) Men iallafall så kul var min torsdag och thats it.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0