Dag 07 – Min bästa vän.


I detta fallet vill jag istället döpa kategorin till mina bästa vänner.
Jag är så jävla lyckligt lottad som har så fina vänner i mitt liv som alltid finns där och som sprider ljus och glädje i mitt liv. Ni är fantastiska människor på olika sätt & jag är så lycklig över att ni finns och vill finnas i mitt liv. Jag har haft många tuffa och jobbiga perioder genom åren och speciellt året som nyss var och jag vet helt ärligt inte vad jag skulle tagit mig till utan er. Vissa umgås jag massor med andra mindre med så blir det med åren och tiden och när inte alla längre bor på samma ställe men ni har alla satt ett spår i mitt liv på något sätt och kommer alltid ha en plats i mitt hjärta, love you always. Behöver inte nämna några namn ni vet vilka ni är <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0