Dag 09 – Låtar jag kan lyssna på om & om igen.


Det här blir lite svårt måste jag erkänna det finns ju nyare låtar som kommit på senaste som man fastnat för som man spelar sönder just nu & sen finns det ju alltid låtar man lyssnat på i flera år som man alltid gillat eller som betyder något speciellt osv så det finns nog egentligen en massa låtar jag kan lyssna på om & om igen :)

Har en ballad period för tillfället så därför kommer här en lista med lite lugnare favoriter just nu ...
( Några gamla favoriter och några nya )

Lover - Lisa Miskovsky
Ave Maria - Beyonce
Winter - Joshua Radin
Jar of hearts - Christina Perri
Tenesse Line - Daughtry
Dum av dig - Daniel Adams Ray
Perfect Nightmare - Shontelle
Just the way you are - Bruno Mars
Piece of my heart - Faith Hill
Everythings Magic - Angels and Airwaves
A drop in the ocean - Ron Pope
Wait for you - Elliot Yamin
Bless the broken road - Rascall Flatts
You should have lied - Stephanie Mcintosh
Free Fallin - John Mayer
Sagoland - Medina
Because you loved me - Celine Dion
Hanna - Melissa Horn
Life after you - Daughtry
Forever for tonight - Blessid Union Of Souls
Standing at the edge of the world - Blessid Union Of Souls
Jag fick låna en ängel - Shirley Clamp
Fall for you - Seconhand Serenade
Who says - John Mayer
Away from the sun - 3 Doors Down
Airplanes - B.O.B

osv listan kan ju som sagt göras väldigt lång, musik är en stor del av mitt liv :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0