Dag 1 - Om mig.


Nu kör vi igång med första punkten på listan alltså om mig dom flesta som läser bloggen vet väl redan det mesta om mig men här kommer det iallafall.. 



Namn:
Emma Martina Denise Lagerström

Född: i Lund den 20 maj 1985.

Bor: i lilla Anneberg som ligger mellan Eksjö och Nässjö.

Utbildning: Bartender och servitris vilket jag älskade att jobba med när jag var yngre men på senare år satte jag fötterna i en annan riktning och började istället jobba som Butikschef vilket passade mig utmärkt. Idag har jag återvänt till skolan för ännu mer utbildning.

Civilstatus: Upptagen :)

Hur jag är som person: Jag har alltid gillat att prata och synas och hamnar ofta i centrum, endel kan tycka det är jävligt irriterande men sån är jag. Är för det mesta alltid glad och framåt, skrattar åt allt, och tar det mesta med en klackspark. Jag dömer inte personer innan jag lärt känna dom. Det värsta jag vet är att stressa därför gillar jag inte att planera saker utan tar dagen som den kommer, är en rätt spontan person som gör det jag känner för. Gillar även när livet bjuder på det där lilla extra! Väldigt känslig som person och väldigt blåögd litar lite väl mycket på folk ibland vilket jag lärt mig med åren att vara försiktig med. Jag är helt enkelt en tjej med ett stort hjärta och stora drömmar.

Vad gör jag på fritiden: Jag älskar att umgås med vännerna, familjen och släkten. Brukar sitta på ett fik och snacka skit med mina fina vänner eller ta shoppingturer & ibland festar jag till det lite :) Dock kan det även vara underbart med en lugn skön dag hemma då man bara ligger i soffan vilar ut och kollar på serier.

Vad har jag gjort i mitt liv?
- Flyttat som 14 åring från Skåne till Småland.
- Gått högstadiet i Eksjö och gymnasiet i Nässjö.
- Skaffat mig världens finaste vänner.
- Fått en son som är ljuset i mitt liv.
- Rest runt i Sverige när jag jobbat på tivoli.
- Jag har dansat så länge jag kan minnas och det har alltid varit min stora passion.
- Sjungit i kör i många år nuförtiden sjunger jag mest i duschen.
- Bloggat, skaffat facebook och allt dedär.
- Brutit benet.
- Rökt och varit onykter.
- Tjänat pengar.
- Sovit en himla massa jag gillart.
- Varit med i tidningen ett par gånger.
- Förlorat min Mamma i cancer.
- Älskat och fått mitt hjärta krossat.
- Jobbat och bott i Magaluf vilket jag alltid kommer minnas med glädje.
- Växt upp med skilda föräldrar.
- Shoppat på tok för mycket skor.
- Blivit en fotbollstokig Djurgårdare.
- Gjort mycket som jag ångrar men lärt mig massor på vägen.
- Uppfyllt några av mina drömmar.
- Lärt mig att gräset inte alltid är grönare på andra sidan.
- Tagit körkort och skaffat bil vilken frihet.

Finns garanterat mycket mer att skriva men det får räcka såhär det är allt jag bjuder på idag :)
Nästa grej på listan är Min första kärlek och den kommer läggas in när jag hinner !






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0