Jag siktar mot toppen så långt jag kan nå :)


Igår blev det lite mycket vin och lite för lite sömn men har ändå varit pigg & glad idag & nu spenderas kvällen i soffan med film och onyttigheter det gillas :) Va inne hos Jane och förfestade igår sen åkte vi ner till hotellet fick köa och sen kom vi inte in jävligt drygt, fullt på högland liksom hur ofta händer det typ aldrig så man fick ju lite av en chock när man kommer dit och ser en kö. Men iallafall blev hem till Angelica för efterfest istället där vi till slut blev ett gäng och hade faktiskt riktigt kul dock blev det väll lite väl sent innan vi kom i säng men så blir det ibland och som många brukar säga sova det har man tid med när man blir gammal :)
& inlägget avslutar jag med att påpeka hur lycklig jag är över att ha så fina människor i mitt liv <3

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0